AUTO-MOTO

Γενεύη 2017: Το νέο Honda Civic Type R πιο επιθετικό απο ποτέ

Το νέο Honda Civic Type R παρουσιάστηκε στην Γενεύη και δείχνει πιο επιθετικό, πιο ικανό και πιο δυνατό από ποτέ, αλλά αυτή τη φορά δίνει βάρος και στον τομέα της άνεσης.

Τα περισσότερα χαρακτηριστικά του έχουν προκύψει για λόγους αεροδυναμικής, και όχι απλώς για εντυπωσιασμό, και το αποτέλεσμα είναι το αυτοκίνητο με την καλύτερη αναλογία αεροδυναμικής απόδοσης και αντίστασης (downforce/drag) στην κατηγορία.

Για αυτό φροντίζουν χαρακτηριστικά που φαίνονται, όπως τα μικρά πτερύγια στο τελείωμα της οροφής (vortex generators) που διαμορφώνουν τη ροή του αέρα πριν αυτός φτάσει στην τεράστια πίσω αεροτομή, και άλλα που δεν αποκαλύπτονται στον παρατηρητή, όπως το πιο ομαλό πάτωμα.

2017-honda-civic-type-r-production-spec-1

Τη δουλειά των μηχανικών της Honda για τη δημιουργία του Type R διευκόλυνε το γεγονός ότι το πλαίσιο του νέου Civic είναι πολύ πιο άκαμπτο από του απερχόμενου. Με τις επιπλέον ενισχύεις του, το Type R είναι 38% πιο άκαμπτο από τον προκάτοχό του. Η νέα γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης φροντίζει για λιγότερο torque steer και καλύτερη αίσθηση. Πίσω, στη διάταξη πολλαπλών συνδέσμων του νέου Civic, έχουν τοποθετηθεί ενισχυμένοι βραχίονες. Παρότι το σύνολο είναι πιο σπορ από το απερχόμενο, είναι παράλληλα και πιο άνετο!

Κι αυτό γιατί εκτός από τις ρυθμίσεις Sport και +R, το νέο Type R έχει και λειτουργία Comfort, η οποία καθορίζει αντίστοιχα τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, την υποβοήθηση του τιμονιού, την απόκριση του γκαζιού και την «αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων». Αν αναρωτιέστε τι να εννοεί η Honda με αυτή τη φράση, θα διαβάσετε παρακάτω. Σκοπός είναι πάντως το νέο Type R να προσελκύσει και ένα πιο mainstream κοινό, πέρα από τους σκληροπυρηνικούς πελάτες στους οποίους απευθυνόταν το προηγούμενο.

2017-honda-civic-type-r-production-spec-5

Κάτω από το καπό του νέου Honda Civic Type R βρίσκεται ο ίδιος 2λιτρος VTEC Turbo με του προηγούμενου, με ισχύ αυξημένη από τους 310 στους 320 PS. Η μέγιστη ροπή δεν έχει επηρεαστεί, και φτάνει τα 40,8 kgm στο φάσμα 2.500-4.500 rpm, όμως οι επεμβάσεις στη χαρτογράφηση έχουν βελτιώσει την απόκριση του γκαζιού.

2017-honda-civic-type-r-production-spec-7

Η κίνηση μεταδίδεται και πάλι στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, το οποίο όμως πλέον διαθέτει λειτουργία rev match. Προφανώς, το πώς λειτουργεί το σύστημα θα καθορίζεται από το επιλεγμένο mode του αυτοκινήτου, οπότε είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι το πρόγραμμα Comfort θα εξασφαλίζει απόλυτα ομαλές αλλαγές.

Το νέο Type R θα κατασκευάζεται μαζί με τα υπόλοιπα Honda Civic στο εργοστάσιο της φίρμας στο Swindon, στο Ην. Βασίλειο. Οι πωλήσεις του σε όλο τον κόσμο θα ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Θα είναι μάλιστα το πρώτο μοντέλο Type R που θα διατεθεί επίσημα και στην αγορά της Β. Αμερικής.

Το εσωτερικό

Στην ίδια κατηγορία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Ο Ρέι Ντάλιο προειδοποιεί για Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Ο κίνδυνος ενός παγκόσμιου πολέμου που θα περιλαμβάνει…

Ισραήλ: «Εγκαταλείψτε άμεσα την Τουρκία»

Το Channel 12, επικαλούμενο δήλωση της κυβέρνησης, μετέδωσε…

Έφθασε η ώρα…που οι προφητείες των Γερόντων, γίνονται πραγματικότητα;

Γέροντας Αθανάσιος: Την κατάσταση που βιώνει τον τελευταίο…

«Στόχος μας ολόκληρος ο πλανήτης»: Τι έλεγε ο ηγέτης της Χαμάς το 2022

Ο 78χρονος συνιδρυτής της Χαμάς “εκτόξευε” απειλές όχι…

Οι 5 αλλαγές που έρχονται σε συντάξεις – επιδόματα

Οριστικοποιήθηκαν οι διατάξεις του ασφαλιστικού -για την απασχόληση…

Ελαιόλαδο: Πόσο θα κρατηθούν στα ύψη οι τιμές

Ακριβό, τουλάχιστον για το επόμενο εξάμηνο, θα παραμείνει…

Λωρίδα της Γάζας: Σκηνές που πραγματικά θέλεις κουράγιο για να τις δεις…

Σκηνές γροθιά στο στομάχι! Βίντεο που ήρθε στο…
contact